5. 8.

058

Šest deset. Potichu balím spacák a karimatku, po špičkách odcházím. Není mi úplně dobře, jsem dost unavený a bolí mě hlava. Proplétám se předměstím Santiaga a jdu. Je to trochu jiné, už v tom necítím pouť. Spíš výlet. Dvakrát doplňuju cukry plechovkou koly. Ve městě Negreira odpočívám a obědvám.

Odpoledne potkávám Konrada a Marii. Vypadá to, že přespíme ve stejné albergue. Je ještě hodně daleko. Přemáhám se a jdu, do krve. Po padesáti pěti kilometrech konečně přicházím k Ponte Olveira. Albergue je donativo, spí se v takové větší unimobuňce. Platím za výbornou večeři (velký steak). Konrad a Marie přichází asi hodinu po mně. Naposled peru v ruce, pak mluvím s Janine Duret (paní, u které jsme spali první noc ve Francii, volá mi každou neděli, zajímá ji, jak jsme na tom). Opláchnu se a okamžitě usínám. Mám toho dost.

Trasa: Santiago de Compostela – Trasmonte – Negreira – As Maronas – Corzón – A Ponte Olveira (55,3 km).

Útrata: 433,- (oběd, večeře, pití v plechovkách).

Foto

Leave a Reply

